22 May 2014

Loreal Mega Volume Miss Manga

Herkese Merhabalar ...
Uzun süredir ortalarda yoktum ülkemizde ki kötü olaylar gerekse benim sağlık sorunlarım ve malum vizeler derken yazı yazamadım . Ama şuan bunlara yazarken sanki ilk defa yazıyormuş gibi heyecanlıyım ..



Uzun süredir çoğu kişinin beklediği mega volume miss manga artık Türkiye de satışta 
Tanıtımını da güzelliğiyle dikkat çeken Barbara Palvin  üstlendi .
Bu haberi duyunca ilk işim %50 gelmesiyle Gratis' e gitmek oldu ve hemen alındı 
Özellikle en sevdiğim özelliklerinden biri kirpikleri birbirine yapıştırmıyor , eşit hacim sağlıyor ve ekstra dolgunluk vermesi de gözüme ilk olarak çarpan etkileri 

Kolay bir uygulama için 360 derece dönen esnek fırçalara sahip 
Ayrıca Konik Şekilde Olması da alt ve üst kirpikleri kolayca yakalamak aynı zamanda da dolgunlaştırmak  için ayrıca avantaj sağlıyor 



Ürün 3 renkten oluşuyor 
Mor , Turkuaz Mavi ve Siyah 


Aranızda kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum sevgiler :)




4 yorum:

  1. selam alakasiz olcak ama sac rengini merak ettim dogal mi boya var mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) 2 haftadır saç uçlarım da boya var oda baya az biraz güneşteki rengi gibi yapmak istedim halen bir fark yok kendi saçımı bozmadım çünkü :)

      Sil
  2. çok güzel rengi var bayıldım massallah :)

    YanıtlaSil