12 May 2014

Gratis Alışverişi

Herkese merhabalar anneler gününe özel Gratis de %50'ye varan indirim olduğunu duyunca bir koşu Gratis'e uğradım ve birkaç eksiğim ve denemek istediğim birkaç ürünü aldım


Yeni çıkan Loreal maskara ve maybelline maskarası özellikle denemek istediğim ürünler arasındaydı bulunca da kapmış oldum 
The Balm Cindy - Lou Manizer ise blog sitelerinden görüp de merak ettiğin bir üründü özellikle bronz tene çok yakışacağını düşünüyorum 
Loreal Ombre ise bu aralar saçlarımda değişiklik istediğim denemek istiyorum bu arada saçımda boya olmadığı için bir yönden de korkuyorum :(
Benri saç renklendirici ise hemen alıp denediğim ürün olsa da keşke almasaydım dediğim bir ürün oldu detaylı yazısı yakın zamanda 
Essence parfümü ise orada kokusunu hoş bulduğum ancak eve gelince sevmediğim bir ürün oldu :(

Peki ya siz nelerden faydalandınız yorumlarınız bekliyorum sevgiler :)

0 yorum:

Yorum Gönder