28 May 2014

Real Techniques Stippling Brush

Herkese merhabalar bugün sizlere favorim olan fırçamdan bahsetmek istiyorum ; kendisi küçük etkisi büyük
Biliyorsunuz ki çoğu ünlü bloggerların tercihinde olan bu fırça serileri benim de tercihlerim arasında 
Gerek yüzde ki etkileri gerekse şekilleri  beni cezbeden özelliklerinden 
(google görselden alınmıştır )

 Mac 187 fırçasına benzetilmesi ile olan bu ünlü fırça sıvı ürünlerde ve kuru ürünlerde oldukça başarılı 
Ben genelde kuru ürünlerde kullansam da havaların ısınmasıyla beraber sıvı allık kullanımlarında da başarısını görmüş oldum 
(google görselden alınmıştır )


Genelde herkesin şikayetçi olduğu konulardan biridir fırçaların kıl dökmesi ancak ben defalarca yıkamama rağmen kıl dökmesi sorunuyla karşılaşmadım .
Küçük yapıda da olduğu için kendi emsallerine göre daha avantaj kazandırdığını düşünüyorum 



Real Techniques ürünlerini Gratis , Watsons , Migros ve Kozmeladan ulaşabilirsiniz 
Ayrıca Kozmela da şuan %50 indirimle satışta olduğundan bu ürüne 25 TL gibi bir rakamla sahip olabilirsiniz 
Sevgiler .. 

0 yorum:

Yorum Gönder