24 Nis 2014

Kuaföre Gitmeden Evinizde Brezilya Fönü

Herkese merhabalar uzun süredir yazı yazamıyorum vizelerim rahatsızlığım yüzünden . Neyse ki güzel ürünlerle karşınıza geldim . Saçlarım uzandığından beri sürekli düzleştiriyorum ama istediğim dümdüz saçlar bir zaman sonra gün yoğunluğundan bozuluyor . Bende gratisteki şampuanlarda %40 indirimi görünce denemek istediğim bu ürüne sahip oldum ve hemen denedim .


Şampuanın vaat ettikleri ;
Her tutamı düzleştirir
Parlaklık verir
Uçuşmayı engeller
Boyalı Saçlar için güvenlidir
Sülfat içermez

Ayrıca inanılmaz derecede karamel kokuyor ben yememek için kendimi zor tutuyorum diyebilirim 
Ayrıca ürünün en güzel özelliği hayvanlar üzerinde test edilmiyor olması 

Fön öncesi şekillendirici sprey ise ;
Saçı fön ısısından korur
İpeksi ve hacimli dolgunluk için nem verir 
Dolaşıklığı gidererek saçın kolayca taranmasını sağlar 
Uçuşmayı engeller 

Ürün hafif meyveli bir kokuya sahip kullanım şeklim ise saçımı şampuanla yıkayıp hafif havluyla saçımdaki ıslaklığı alıp spreyi sıkıp saçımı tarıyorum ve fön makinesiyle kurutup düzleştiriyorum . İçinde ki keratin sayesinde biraz saçım sertleşiyor ama bu dolgun görünmesine de artı bir etki 

Her saç tipi için uygun 3-4 gün bu düzlüğü elde edebilirsiniz . Ürün Gratis mağazalarında satılıyor 
Kullanan varsa yorumlarını bekliyorum 

0 yorum:

Yorum Gönder