25 Nis 2014

Hm Dosyası ( Ayakkabı )

Herkese merhabalar yazın ön plana çıkan birkaç modelden hm markasından seçtim ve sevdiğim birkaç ürün ve benim de severek kullandığım 2 ürününden de bahsetmek istiyorum


Hm sevdiğim özelliklerinden biri uygun fiyatlı rahat şık ürünler hazırlıyor ve herkese hitap ediyor olması 
Bu çiçekli babetin 5 çeşit rengi var oldukça rahatlar topuklu ayakkabı canınızı acıttığında bütün kadınların kurtarıcı babet olunca benim favorim bu çiçekliden yana oldu ve hemen bir tane edindim 

Ürünün en beğendiğim özelliği hem klasik hem şıklıktan ödün vermeyen bir model olması 
Fiyat : 249 TL


Bahar , yaz sevdiğim aylardır romantik , pastel ve dantellerin bir arada olduğu zaman Hm bunu düşünerek dantelli babet ile  ortaya çıkmış . 2 renk mevcut siyah , beyaz ama benim gözüm beyazdan yana 
Fiyat : 34.95 Tl

Jeanlerimin altına rahatlıkla giydiğim ve inanılmaz rahat olan bu sporlar ise 
24.95 TL

Biraz vintage modası gündemde olursa bu güzellikleri paylaşmamak olmaz 
Fiyat 69.95 TL

Şu sıralar benim de sahip olduğum espandril hemen hemen her markada da olsa da bu pembeler çok şirin 
Fiyat : 49.95 TL

Hm CONSCIOUS EXCLUSIVE serisinin göz alıcı topuklusu ve benim gözdem bu yüzden sona sakladım . Bu ürünün en önemli özelliği geri dönüşüm kumaşlardan oluşmuş olması 

Fiyat : 299 TL

0 yorum:

Yorum Gönder