15 Nis 2014

Clinique 3 Adımlı Cilt Bakım Sistemi (Çok kuru - kuru cilt )

Herkese merhabalar vizelerim sağlığım yüzünden uzun süre blogumdan ayrı kalsam da olmadığım zamanlarda kullandığım cildime harika gelen ürünlerle karşınıza geldim . Mucizemi sihir mi derseniz Clinique beni baştan yarattı diyebilirim . Kendileri ise şöyle tanımlıyor ; Cildinizin ihtiyaçlarınıza özel olarak, dermatologlar tarafından tasarlanmış olan 3 Adımlı Cilt Bakım Sistemi cilde gereken temel bakımı sağlar. Hassas ama etkin temizleme sağlar. Ölü hücreleri, pürüzleri, fazla yağı yok ederek cildi arındırır. Yumuşak ve pürüzsüz bir görünüm için cildin nem bariyerini güçlendirir. Her adım, bir sonrakinden en yüksek verimi almanızı sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Sonuç: Daha temiz, sağlıklı ve canlı bir cilt.


Paket içeriğinde temizleyici , arındırıcı losyon ve nemlendirici losyon bulunuyor 
Her gece makyajımı çıkarıp temiz cildime bu bakımı uyguladıkça cildimin daha taze canlı ışıl ışıl olduğunu gördüm ve sonuç çok mutlu etti .



Cilt tipinize göre uygun bu sistemi kullanarak sizde sonuçtan memnun kalacağınıza eminim 
Benim cildim çok kuru olduğu için her gün bu sistemi kullanarak yüzümün nem kazanmasını sağladım .
Kesinlikle verilen paraya değer bir ürün 
Kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

Fiyat : 75 TL
Elca Kozmetik Fiyatı : 49 TL

0 yorum:

Yorum Gönder