23 Eyl 2014

M.A.C Lıpstıck Fan Fare

Sanıyorum ben ortalardan kaybolunca blogum baya bir üzülmüş 
Üzülmesin ; GERİ GELDİM KALDIĞI YERDEN 

Bugün sizlere benim favori rujum olan ve çevremdeki insanların beğenileriyle karşılaştığım rujumdan bahsetmek istiyorum 
Kendisine ben Şekerleme diyorum ama o oldukça Fan Fare



Oldukça yoğun pigmentli ve aynı zamanda kalıcılığı güzel bir ürün 
Ama benim için en güzel yanı şekerleme gibi sokması 



Ürün ne çok pembe nede çok koyu bir pembe tek kat sürdüğünüzde bile rengini oldukça gösteriyor 
bu yüzden de çantamdan ayıramadığım bir ruj oldu kendisi 
Biterse tekrar alırmıyım derseniz ?

KESİNLİKLE ALIRIM :)







2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil