18 Mar 2014

Maybelline Dream Touch Blush ( krem allık )


Herkese merhabalar uzun aradan sonra tekrar birlikteyiz ve uzun zamandan beri istediğim bir ürünle karşınızdayım . Artık toz allıkların yerini krem allıklar aldı , peki krem allık nedir ? 
krem allık toz allığı göre daha kremsi formda ve yüzde daha doğal bitişli ve uzun süre kalıcılığa sahip 

Benim kullanmakta olduğum ürün 4 tane renge sahip ben gratis indiriminden faydalandığım için son 02 numara kaldığı için bunu aldım . 02 renginin de ingilizce adı peach yani şeftali ama bunun yanı sıra mavue , plum , pink tonları var en kısa sürede plum rengini denemek istiyorum daha pembemsi bir ton olduğu için 

Ürün kremsi formda olduğu için ben elimle birkaç sefer alıp elmacık kemiklerime dokundurarak ve son olarak da real techniques stippling brush  ile ufak dokunuşlarla işlemi bitiriyorum 


Stippling brush sahip olmak isterseniz şuan kozmelada %30 indirim bulunmakta 


Elimde görecek olursak ne kadar doğal bitiş sağladığını ve hafif ışıltılar kazandırdığını görmüş oluyoruz 

Kullanan varsa iyi kötü yönlerini yorum kısmında paylaşabilir sevgiler ..







0 yorum:

Yorum Gönder