28 Mar 2014

Bobbi Brown Long - Wear Even Finish Foundation Spf 15

Herkese merhabalar bugün size mart ayı favorim olan üründen bahsetmek istiyorum zira kendisiyle inanılmaz uyuştuk aşık olduk .. Neden mi ? Kendisi ince yapıda orta kapatıcılıkta yüzde var mı yok mu anlamadığınız parmak ucunuza ufacık miktar alsanız da yüze yayıldığında güzel sonuçlar çıkaran anında yüzdeki eşitsizliği ortadan kaldıran yağ kontrolü sağlaması ve yüzde mat bir bitiriş sağlayıp cildi canlı gösteriyor üstelik diğer fondötenlere rağmen hiçbir ağırlık yapmadığı için günlük hayatta oldukça kullandığım  harika bir ürün . Benim gibi çok kuru cilde sahipseniz geceden yüzünüzü güzelce nemlendirin ve ürünü kullanın bu sizin için avantajdır


Diğer fondötenlere göre parfüm kokulu olduğu için hassas ciltli olan kişilerin bunu bilerek ürünü kullanmaları gerekli 


Ben kendi rengimden çok daha açık bir ton aldım ; porselen rengi 
Biraz fake ten yapmak istedim 


Ürün pompalı bu yüzden daha sağlıklı hemde istediğin miktarı rahatça alabiliyorsunuz 
Ürün Fiyatı :120 TL
 Ürünü kullanıyorsanız sizin yorumlarınız neler ?



0 yorum:

Yorum Gönder