28 Şub 2014

Rimmel Wake Me Up Fondöten


Çok beklenen ürün Türkiye'ye gelir de ben almaz olur muyum . Ürün kabı gibi enerji , canlı ve ışıl ışıl bir cilt görünümü kazandırmak için geliştirilmiş ve  pompalı olması yeteri kadar ürün alabilmeniz için ideal 
Cam formda olan şişesi de ayrıca güzel olan tarafı 

Peki ya herkes wake me up bu kadar Aşık ?
  • İçerisindeki parıtılar sayesinde cilde hafif ışıltı kazandırarak taze göstermesi
  • SPF 15 içermesi
  • Yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırması 
  • Anti Fatigue Effect yani yorgun görünümü soluk görünümü ortadan kaldırması 
  • Kapatıcı özelliğe sahip olması 
  • Kokusunun diğer fondötenlere nazaran daha meyvemsi çiçek kokusu içermesi
Benim görüşüm ; Ivory rengi olmasına nazaran biraz koyu gibi geliyor nedense ama sonra özdeşleşiyor ama cildim istediğim gibi capcanlı oluyor kapatmam gereken yerleri de kapatarak istediğim yüzü elde edebiliyorum  Kuru cilde sahipseniz benim gibi kesinlikle öneririm
Watsons 24.90 Tl bulabilirsiniz 


0 yorum:

Yorum Gönder