20 Şub 2014

Rimmel London Match incelemesi

Bir süredir favorim olan ürünle karşınıza çıktım nedense kış ayında iyicene buğday tenli olmaya başladım ürünlerimin çoğu çok koyu geldikçe deliriyordum sonra bu ürünle karşılaştım yüzüme tam oturdu kapatıcılığı orta tam istediğim gibi ne yüzümde ağarlık yapıyor nede renk uyuşmazlığı yapmıyor . Ürün pompalı olduğu içinde istediğim tutam da alıp dengeleyebiliyorum . Ürün 30 ml ve spf 18 içeriyor  Benim ki sanırım en açık tonu Ivory , kuru cildiniz varsa güvenle kullanabilirsiniz eğer  yağlanmanız varsa pudra ile sabitleyebilirsiniz  .


   




Görmüş olduğunuz gibi mat bitişli değil aydınlık bir görünüm kazandırıyor . Rimmel London wake me up fondoten yazısı yakında blogumda olacak :)

Fiyat : 19.90 TL ' di sanırım watsons mağazalarında bulabilirsiniz

0 yorum:

Yorum Gönder