7 Şub 2014

Ombre dudak

Herkese merhabalar bildiğiniz üzere ombre dudaklar bu sene çok moda oldu . Ombre ne derseniz bir nevi gölgelendirme ve ışık uygulamalarının dudak üzerinde oynanması

Ben mavi dudaklı bir ombre yaptım kullandığım ürünler ise 
Maybelline color tattoo turquise forever 
Flormar lıghts of flowers all over eyes shadow LF24 
Flormar Göz kalemi 114 numara 
Flormar pretty compact quarter eye shadow P046 ' dan siyah ve beyaz far 

Nasıl yaptın derseniz ;
Göz kalemiyle dudaklarımın kenarlarına şeritler çizdim sonra LF24 farı dudak kenarlarımdan doldurarak orta kısıma pay bıraktım ve tattoo farla ortayı doldurdum ve fırça yardımıyla ürünleri azcık bütünleştirdim daha sonra siyah farı koyu kısımlara azcık sürdüm daha koyu ve gölge çalışmam için net bitiş sağladım . Beyaz farla ise tattoo farı sürdüğüm bölümün üstüne sürdüm ve rengini açtım ve sonuç 




0 yorum:

Yorum Gönder